Her depremde çöken GSM operatörleri hakkında rapor hazırlanacak

Türkiye Bilişim Derneği Genel Başkanı Kenan Altınsaat’tan Açıklamalar

Türkiye Bilişim Derneği Genel Başkanı Kenan Altınsaat, dernek olarak kriz durumlarında iletişim konusuna odaklandıklarını belirtti. Altınsaat, deprem gibi büyük afetlerde sorunların hızla çözülmesi için karar vericilere sunulacak bir rapor üzerinde çalıştıklarını açıkladı. Ayrıca, yeni görevine atandığını hatırlatan Altınsaat, dernek olarak hedeflerini sıraladı.

“Şubelerde Katma Değer Üretmek Önceliğimiz”

Altınsaat, Türkiye Bilişim Derneği’nin geçmişine sadık kalarak sektörde şeffaf, katılımcı ve bütünleştirici bir rol üstlenmeyi hedeflediklerini belirtti. Derneğin ülkeye katma değer sağlamayı, teknoloji üzerinden insanlara hizmet etmeyi amaçladığını vurgulayan Altınsaat, şubelerde bilişim sektörüne destek vererek yerel ekonomilere katkı sunmayı planladıklarını ifade etti.

Gençler ve Kadınlar İçin Çalışmalar

Türkiye Bilişim Derneği, gençler ve kadınlar için çalışma grupları oluşturarak sektöre yeni katkılar sunmayı hedefliyor. Gençlerin staj yapmalarından iş bulmalarına kadar desteklenmesini amaçlayan dernek, kadınların bilişim sektöründe daha fazla yer almasını destekleyerek ülkenin her köşesinde kalkınmaya katkı sağlamayı planlıyor.

İstanbul Depremi ve İletişim Sorunları

2020 yılından bu yana kriz yönetimi konusunda çalışmalar yapan Türkiye Bilişim Derneği, mobil iletişimde yaşanan aksaklıkları gözlemledi. Altınsaat, İstanbul’da yaşanan küçük çaplı depremde mobil şebekelerin kısa süreliğine devre dışı kalmasına dikkat çekti. Dernek, bu tür iletişim sorunlarının çözümüne katkı sağlamayı amaçlıyor.

“Çözüm İçin Birlikte Çalışacağız”

Türkiye Bilişim Derneği, mobil iletişim altyapısını sağlayan kurumlarla birlikte çalışarak çözüm odaklı adımlar atmaya hazırlanıyor. Kullanıcıların kriz anlarında en etkili iletişimi alabilmeleri için çalışmalar yapmayı planlayan dernek, paydaşlarla bir araya gelerek ortak çözümler üretecek. Elde edilen sonuçların kamuoyuyla paylaşılması hedefleniyor.

Related Posts

Pasifik’in sularında batan gerçek hazine

Pasifik Okyanusu’nda Alaska açıklarında “Morning Midas” adlı feribotun batması sonucu oluşan zarar birkaç yüz milyon avroyu buluyor. Gemi 3.159 yepyeni vagon taşıyordu ve Çin’den yola çıkıp son varış noktası Meksika’ydı. Şu ana kadar bilinmeyen …

Rekabet Kurumu’ndan iki firmaya rekor ceza!

Rekabet Kurumu, Türkiye’de yapı kimyasalları pazarında faaliyet gösteren bazı şirket ve birliklere yönelik yürüttüğü soruşturmayı tamamladı. 4054 sayılı Rekabetin Korunması Hakkında Kanun’un 4. maddesinin ihlal edilip edilmediğinin araştırıldığı …

Milyonlarca araç bir anda hurdaya çıkacak! AB’nin ELV yasası Türkiye’yi vuracak

Avrupa Birliği’nin 2026 yılında yürürlüğe koymayı planladığı yeni “Hurda Araçlar” düzenlemesi (End-of-Life Vehicles – ELV), Türkiye’nin otomotiv sektörünü kökten değiştirebilir. Sadece üreticiler ve ihracatçılar değil; yollardaki milyonlarca araç sahibi de bu dönüşümden doğrudan etkilenecek.

En düşük emekli maaşı için kulislerde konuşulan en güçlü rakam

Haziran ayı enflasyonunun açıklanmasına sadece iki gün kaldı. Aylardır merakla beklenen 6 aylık enflasyon zammı konusu nihayet netlik kazanacak. Bununla birlikte, en düşük emekli maaşına yapılacak bir düzenlemenin gündemde olup olmadığı da emekliler ve kamuoyu tarafından sıkça tartışılan bir diğer konu. Peki, en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? İşte kulislerde konuşulan en güçlü rakamlar…

Erkek işi değil mühendislik işi

Madencilik hâlâ çoğu zaman erkek mesleği olarak görülüyor. Sert koşullar, ağır makineler ve yerin metrelerce altındaki zorlu ortam… Ancak bu algıyı bozan bir örnek var, Siirt’teki Eti Bakır Maden Tesisi. Burada görev yapan kadın mühendisler, sadece maden değil, önyargıları da kazıyor. Ortak mesajları net, “Bu iş erkek işi değil, mühendislik işi.”

Yoksa Çin’in BYD’si sıkıntıda mı?

Yıllardır Çin’in en büyük otomobil üreticisinin büyümesi neredeyse durdurulamazdı. BYD, 2024’te 4,27 milyondan fazla araç satarak, önemli yıllık büyümeyle dünyanın altıncı büyük otomobil üreticisi oldu. Ancak 2025’e kadar 5,5 milyon araçlık iddialı …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir